Hoe creëer ik een ticket voor de Helptool?

Hieronder vind je de stappen die je nodig hebt om hulp te krijgen van de Space Helptool.

- Meld je aan (rechts bovenin) of je klik hier
- Als je eenmaal een account hebt aangemaakt, log je in of klik hier
- Als je bent ingelogd kun je op onze FAQ pagina nakijken of je vraag al eventueel is beantwoord. De meest voorkomende vragen worden namelijk al beantwoord in onze FAQ - d.w.z dat je direct antwoord zult krijgen en niet hoeft te wachten op een antwoord van onze klantenservice.
- Als je het antwoord/oplossing niet kunt vinden kun je ons jou vraag/probleem versturen via hier.
- Klik op "ticket versturen" om je helptool ticket te versturen.
- Wees alsjeblieft geduldig en wacht altijd eerst op antwoord. Gelieve geen nieuwe tickets aanmaken over het zelfde onderwerp. Hierdoor wordt de wachttijd alleen maar langer.

Geef zoveel mogelijk informatie, zodat wij jouw probleem zo snel mogelijk voor je kunnen uitzoeken.

Wij zullen ons best doen om zo spoedig mogelijk naar jouw vraag/probleem te kijken. Hou er wel rekening mee dat door het hoge aantal tickets, zeker tijdens de vakantieperiodes, het langer kan duren voordat je een antwoord krijgt.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen